Ważne informacje

Nowy Punkt Obsługi Pasażerów / punkt obsługi Karty Krakowskiej na Górce Narodowej P+R

2024-11-04
Zgodnie z zapowiedzią Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie, 4 listopada br. został uruchomiony nowy Punkt Obsługi Pasażerów – w obiekcie poczekalni terminala autobusowo-tramwajowego Park+Ride Górka Narodowa.

Punkt jest czynny w dni robocze:

- od poniedziałku do wtorku w godz. 7.00–15.00,

- os środy do piątku w godz. 10.00–17.00.

Punkt na Górce Narodowej zastąpił Punkt Obsługi Pasażerów przez wiele lat zlokalizowany przy ul. Podwale, który został zamknięty 31 października.

Przypominamy, że w centrum miasta niezmiennie funkcjonują dwa inne Punkty Obsługi Pasażerów:

  • przy ul. Wielopole 1 (wejście od ul. Starowiślnej) – czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00–16.00
  • w holu Dworca Kraków Główny PKP (obok sklepu Biedronka) – czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9.00–17.00

Natomiast w dzielnicy Nowa Huta Punkt Obsługi Pasażerów mieści się:

  • na Os. Centrum D 7 – czynny od poniedziałku do piątku w godz. 11.00–18.00

We wszystkich Punktach Obsługi Pasażerów prowadzonych przez Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie realizowane są zadania z zakresu programu Karta Krakowska. W POP można złożyć następujące wnioski:

    1) o wydanie Karty
    2) o przedłużenie ważności Karty
    3) o wydanie dodatkowej formy „Karty Krakowskiej”
    4) o zmianę nośnika Karty na „Kartę Krakowską”
    5) o wydanie Karty, składany przez placówki
    6) o przedłużenie ważności Karty, składany przez placówki
    7) o wydanie duplikatu „Karty Krakowskiej” w formie plastikowej
    8) o unieważnienie Karty

Link do komunikatu ZTP nt. nowego POP na Górce Narodowej: https://ztp.krakow.pl/wszystkie-aktualnosci/kmk/od-listopada-zmiany-w-punktach-obslugi-pasazerow-kmk.html

Punkty Obsługi Mieszkańców prowadzone przez Urząd Miasta Krakowa działają bez zmian:

  • przy ul. Stachowicza 18 – czynny w dni powszednie w godz. 7.40–18.00
  • na os. Zgody 2 – czynny w dni powszednie w godz. 7.40–15.30

W obydwu punktach są obsługiwane wszystkie wnioski związane z Kartą Krakowską.

Jednocześnie przypominamy, iż usługi z zakresu Karty Krakowskiej dostępne są dla mieszkańców za pośrednictwem kanałów elektronicznych i nie wymagają konieczności wizyt w punktach obsługi.