Ważne informacje
Nowy Punkt Obsługi Pasażerów / punkt obsługi Karty Krakowskiej na Górce Narodowej P+R
Punkt jest czynny w dni robocze:
- od poniedziałku do wtorku w godz. 7.00–15.00,
- os środy do piątku w godz. 10.00–17.00.
Punkt na Górce Narodowej zastąpił Punkt Obsługi Pasażerów przez wiele lat zlokalizowany przy ul. Podwale, który został zamknięty 31 października.
Przypominamy, że w centrum miasta niezmiennie funkcjonują dwa inne Punkty Obsługi Pasażerów:
- przy ul. Wielopole 1 (wejście od ul. Starowiślnej) – czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00–16.00
- w holu Dworca Kraków Główny PKP (obok sklepu Biedronka) – czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9.00–17.00
Natomiast w dzielnicy Nowa Huta Punkt Obsługi Pasażerów mieści się:
- na Os. Centrum D 7 – czynny od poniedziałku do piątku w godz. 11.00–18.00
We wszystkich Punktach Obsługi Pasażerów prowadzonych przez Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie realizowane są zadania z zakresu programu Karta Krakowska. W POP można złożyć następujące wnioski:
1) o wydanie Karty
2) o przedłużenie ważności Karty
3) o wydanie dodatkowej formy „Karty Krakowskiej”
4) o zmianę nośnika Karty na „Kartę Krakowską”
5) o wydanie Karty, składany przez placówki
6) o przedłużenie ważności Karty, składany przez placówki
7) o wydanie duplikatu „Karty Krakowskiej” w formie plastikowej
8) o unieważnienie Karty
Link do komunikatu ZTP nt. nowego POP na Górce Narodowej: https://ztp.krakow.pl/wszystkie-aktualnosci/kmk/od-listopada-zmiany-w-punktach-obslugi-pasazerow-kmk.html
Punkty Obsługi Mieszkańców prowadzone przez Urząd Miasta Krakowa działają bez zmian:
- przy ul. Stachowicza 18 – czynny w dni powszednie w godz. 7.40–18.00
- na os. Zgody 2 – czynny w dni powszednie w godz. 7.40–15.30
W obydwu punktach są obsługiwane wszystkie wnioski związane z Kartą Krakowską.
Jednocześnie przypominamy, iż usługi z zakresu Karty Krakowskiej dostępne są dla mieszkańców za pośrednictwem kanałów elektronicznych i nie wymagają konieczności wizyt w punktach obsługi.